Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Jaa

Av lonelymothersthought - 23 september 2012 20:21

Det där med rubrik är alltid svårt, har upptäckt att varje gång jag öppnar appen å tänkt blogga så har jag ingen aning om vad jag ska skriva :) men sen kommer det bara!! Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på min dotter som kommer hem från sin far.
Det är egentligen därför den här bloggen skapades, för att jag kände att det kan va ett bra sätt och rensa tankarna på.
Allt började för nästan två år sen när mitt ex släpper bomben om att han tänker flytta 100 mil bort från oss!!! För min del får han bo vart f-n han vill men för våran dotter va det hemskt!! Hon vill inte alls ha pappa så långt borta :( har fått torka många tårar när hon saknar sin far :( hundra frågor om varför han sa ja till jobberbjudandet, han hade ju ett bra jobb!!! Och jag kan inte göra annat än att trösta och finnas där för henne.
Ibland vill jag bara be han fara så långt det bara går och bara försvinna ut ur våra liv helt, men det är ju ändå hennes pappa och hon älskar honom.
Nu kommer snart hennes flyg :) äntligen får jag krama henne igen :) på återseende cya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lonelymothersthought - 19 november 2013 18:39

Va hos frissan idag och skulle klippa topparna men när jag gick därifrån så hade jag en helt annan frisyr hahaa kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig men bra blev det :)) Så nu mer har man lugg och måste helt plötligt börja stayla håret lite, ...

Av lonelymothersthought - 10 oktober 2013 22:41

ja trött är rätt ord!! har en envis förkylning som inte riktigt vill ge med sig :( Men va fasiken bara härda ut, den ger snart med sig!! Det va ett tag sen senaste bloggningen, och mycket har hänt!! Men det viktigaste är att nu bor jag och dotr...

Av lonelymothersthought - 7 juni 2013 10:35

Ja idag ska vi på student :) och inte vilken student som helst, utan min lillasysters student!!!!! Tänk att min älskade syster ska ta studenten, jag är så otroligt stolt över denna individ. Tycker inte det va så länge sedan som hon låg i mitt knä och...

Av lonelymothersthought - 28 mars 2013 12:46

Våren närmar sig med stormsteg :) kan man bli annat än glad?? det finns inget bättre än denna härliga vår, blommor börjar knoppa å man känner värmen från solen :) love it big time!! Mycket har hänt senaste tiden! Står numera i bostadskö då jag ...

Av lonelymothersthought - 15 januari 2013 18:56

Ja idag är det 11år sedan min lillskrot såg dagens ljus!! Usch tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med. Den dagen för 11 år sedan är den bästa dagen i mitt liv, känslan att få sitt älskade hjärta upp på bröstet, det är en känsla som inget k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards